КӨЛІК КАРТАСЫН ПАЙДАЛАНУ

НҰСҚАУЛЫҚ

Қалалық және экспресс автобустарда валидациядан өту тәртібі

Зеленый индикатор – процесс валидации (регистрации) считается успешным, оплата проезда принята. На экране дисплея отображается тариф, оставшееся количество поездок, дата и время успешной валидации.

Красный индикатор – валидация была отклонена, оплата не принята. На экране дисплея отображается текстовая информация с указанием причины отклонения валидации:
● Нет баланса на транспортной карте для оплаты проезда;
● карта заблокирована.

Картаңызды валидатордың танығышына (сапар тіркеуші) түйістіріп, жарық индикаторлары жанғанша ұстап тұрыңыз (деректер алмасу 0,1 секундтан аспайды).

Ескерту. Есік алдында жолаушылар жиналып, көлік қозғалысын тежемес үшін, көлік карталарын көлікке кірерде алдын ала дайындап қою қажет.

Жасыл индикатор: валидация (тіркеу) сәтті өтті, жолақы алынды. Дисплей экранына тариф, жолаушы саны, сәтті валидация күні мен уақыты шығады.

Қызыл индикатор: валидация өтпеді, жолақы қабылданбады. Дисплей экранына валидация өтпеуінің себебі көрсетілген мәтіндік ақпарат шығады:

● Көлік картасында сапарда төлеуге теңгерім жоқ;

● Карта бұғатталған.

Қала маңы автобустарында валидациядан өту тәртібі

1

Выберите зону

1

Выберите зону

1. Аймақты таңдаңыз

2

Подтвердите выбор

2. Таңдауыңызды растаңыз

Зеленый индикатор – процесс валидации (регистрации) считается успешным, оплата проезда принята. На экране дисплея отображается тариф, оставшееся количество поездок, дата и время успешной валидации.

Красный индикатор – валидация была отклонена, оплата не принята. На экране дисплея отображается текстовая информация с указанием причины отклонения валидации:
● Нет баланса на транспортной карте для оплаты проезда;
● карта заблокирована.

3. Валидация жайын тексеріңіз

1. Көлік әмияны қала маңы автобустарында F3A валидаторларында ҒАНА жұмыс істейді.
2. Картаны валидаторға түйістіріп, жолақы қабылданғанға дейін алмаңыз.
3. 1-түймемен қажетті келісімшартты таңдаңыз.
4. 2-түймемен таңдауыңызды растаңыз.
5. Таңдал расталғаннан кейін экранға Көлік әмиянынан жолақы сәтті төленгені туралы ақпарат шығады.
6. Жолақы төлемі расталған соң, картаны танығыштан алуға болады.

Карта бойынша ақпарат алу

i

Кнопка получения информации

1. Түймені басыңыз

Красный индикатор – валидация была отклонена, оплата не принята. На экране дисплея отображается текстовая информация с указанием причины отклонения валидации:
● Нет баланса на транспортной карте для оплаты проезда;
● карта заблокирована.

2. Теңгерімді тексеріңіз

1. Валидатордың оң жақтағы (i) «Ақпарат» түймесін басыңыз. Дисплей экранына одан арғы әрекеттер туралы ақпарат шығады.

2. Картаны валидаторға түйістіріңіз. Экранға теңгеріміңіз туралы ақпарат шығады. Әрқайсысы үшін тарифтік жоспардың атауы, қолданыс мерзімі көрсетіледі.

Көлік картасындағы тарифтерді қосу

От 3 до 5 секунд

Приложите карту к считывателю валидатора и удерживайте от 3 до 5 секунд

Валидатордан немесе жүргізушінің консолінен «Айлық жол жүру Қала» және «Айлық жол жүру Қала + Қала маңы» тарифтерін қосу үшін:

  1. Картаны валидатордың немесе консольдің танығышына (сапар тіркеуші) түйістіріңіз.
  2. Картаны 3-5 секунд ұстап тұрыңыз.

✓ Ескерту: Осы мезгілде мәліметтер жолаушының көлік картасына жіберіліп, сатып алынған тариф жазылады.

✓ Ескерту: Мәліметтер дұрыс алмасуы үшін картаны танығышқа қатар түйістіру қажет.

Сатып алынған тарифтерді қосу кезінде валидатордың немесе консольдің дисплейіне шығуы мүмкін ақпараттық хабарлар:

  • «Толтырылды, Ok»– тариф көлік картасына сәтті жүктелгенін білдіреді

(02) «Қолданылатын тариф жоқ» – тариф көлік картасына жүктелмегенін білдіреді. Негізгі себебі – автобус жүргізушісі ауысымды дұрыс жаппаған/ашпағандықтан, борттық құрылғыға (сапарды тіркеуші) жолаушының картасындағы тариф туралы мәліметтер жаңартылмады.

✓ Ескерту: (02) тармақта көрсетілген оқиға туындаған жағдайда, жолаушы 8(7172) 574-777 телефоны арқылы Байланыс орталығына хабарласып, болған оқиғаның мән-жайын, автобустың мемлекеттік нөмірін (әдетте әріптер мен сандардан тұратын (мысалы, А015) автобустың сыртындағы нөмір) немесе автобустың мемлекеттік нөмірін, оқиғаның күні мен уақытын (жүргізушінің аты-жөні міндетті емес) айтуы тиіс.

3-5 секунд

Приложите карту к считывателю валидатора и удерживайте от 3 до 5 секунд

Жүргізушінің консолінен «Көлік әмияны» тарифін қосу үшін:

  1. Картаны валидатордың немесе консольдің танығышына (сапар тіркеуші) түйістіріңіз.
  2. Картаны 3-5 секунд ұстап тұрыңыз.

✓ Ескерту: Осы мезгілде мәліметтер жолаушының көлік картасына жіберіліп, сатып алынған тариф жазылады.

✓ Ескерту: Мәліметтер дұрыс алмасуы үшін картаны танығышқа қатар түйістіру қажет.

Сатып алынған тарифтерді қосу кезінде валидатордың дисплейіне шығуы мүмкін ақпараттық хабарлар:

(01) «Көгілдір тізімдегі карта»– тариф көлік картасына сәтті жүктелгенін білдіреді.

(02) «Қолданылатын тариф жоқ» – тариф көлік картасына жүктелмегенін білдіреді. Негізгі себебі – автобус жүргізушісі ауысымды дұрыс жаппағандықтан/ашпағандықтан, борттық құрылғыға (сапарды тіркеуші) жолаушының картасындағы тариф мәліметтері жаңартылмады.

RTVM терминалдан сатып алынған тарифті қосу үшін көлік картаңызды «V» пішінді қалташаға 3-5 секундқа салыңыз.

✓ Ескерту: Осы мезгілде мәліметтер RTVM терминалынан жолаушының көлік картасына жіберіліп, сатып алынған тариф жазылады.
Сатып алынған тарифтерді қосу кезінде RTVM терминалының экранына шығуы мүмкін ақпараттық хабарлар:

(01) «Тариф сәтті толтырылды» – тариф көлік картасына сәтті жазылғанын білдіреді.
(02) Тарифтің картаға жазылуына тексеру үшін: көлік картасын қалташадан алып, қалташаға қайта салу қажет (жүйе картадағы ақпаратты оқып, мәліметті RTVM терминалының экранына шығарады).

✓ Ескерту: Сәтті жүктелген жағдайда, RTVM терминалының дисплейіне «Көлік әмияны» тарифі бойынша Көлік картасының теңгерімі туралы ақпарат шығуы тиіс

✓ Ескерту: Егер тариф қосылмаса, яғни тариф көлік картасына түспесе, жолаушы 8(7172) 574-777 телефоны арқылы Байланыс орталығына хабарласып, өтінішін тіркеуі тиіс. Өтінішті тіркеу үшін көлік картасының нөмірі мен БСН (заңды тұлғалар үшін) қажет.

«Астана LRT» ЖШС

Астана қаласы, Тұран д-лы, 34

Қабылдау: 577 177

Жұмыс уақыты: дс. – жм.: 8:30 – 18:00

Байланыс орталығының

телефоны: 109

CALL CENTER

1095

© 2018 Барлық құқық қорғалған. «Астана LRT» ЖШС